
In beeld: kou deert deelnemers Reundje Klot niet
Algemeen 1.686 keer gelezenASTEN - Astens Reundje Klot is onverminderd populair. Ook gisteren stroomde het centrum weer vol voor het geliefde evenement. Een beetje kou leek deelnemers daarbij niet te deren.
Het Reundje Klot begon nog hoopvol. Onder een stralend voorjaarszonnetje mocht niemand minder dan commissaris van de Koning Ina Adema officieel het startschot lossen. Dit ter gelegenheid van het 66-jarig bestaan van carnavalsstichting De Klot.
Qua temperatuur bleef het echter ijzig koud en naarmate de middag vorderde verdween langzaam maar zeker ook het zonnetje. Sterker nog, rond een uur of vijf begon het voorzichtig te sneeuwen. Maar het deerde deelnemers aan het Reundje Klot niet, want zij bleven zich in grote getale door het centrum verspreiden.
Onze fotograaf Patrick Janssen was erbij en maakte onderstaande foto’s.






























